Thursday 7 November 2013

I WANT IT !!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...korang ada tak pernah terasa nakkan something yang korang rasa nak....sangat!! tu la yang aku rasa sekarang...aku sebenarnya nak sebijik moto...tapi...
keluarga aku tak berduit...bukan dari keluarga yang senang-senang,..seriously...just ckup untuk kitorang makan seharian ja...nak beli moto?? memang tak la...so..sekarang ni aku dah berazam...aku nak beli moto tapi pakai duit aku sendiri...insyaallah...aku akan cuba bukak perniagaan...lepas ni...rancangan aku ialah buat plan untuk mulakan perniagaan aku...angan-angan saja tak cukup kan?? mesti kena sulamkan dengan usaha juga...baru mendapat hasilnya...inn shaa allah...aku akan berusaha bersungguh-sungguh untuk mendapat moto yang aku nak tu! amin...

-AWAN-

1 comment: